utorok 30. apríla 2013

Lights Camera ACTION

Recept na skvelý víkend:
  • pobehujeme na Filmonáde
  • chodíme spať neskoro alebo ešte neskôr
  • spravíme si mimozemský drdol, ak nestačí pridáme ešte jeden
  • dochutíme tabakom, nebojíme sa výraznej arómy 
  • niekoľkokrát premiešame a  výsledok podávame v pondelok ráno

Recept mám už odskúšaný a hneď sa stal mojím najobľúbenejším, teda až na to pondelkové vstávanie, vrrrrr. Čo vám poviem, na Filmonáde ma najviac dostali baby z OvéPictures, ktorých prácu som mala možnosť vidieť už predtým, no teraz na mňa zapôsobili ešte viac. A ich prezentácia bola skvelá! Skoro som  sa im posadila na kolená :D A v sobotu som prvýkrát fotila pri fotostene, víííííííí veľmi ma to bavilo! Som tá osoba, čo v partii stále volá ľudí fotiť sa, tak som si konečne prišla na svoje, keď ostatní chodili za mnou s prosbou o fotku :) Inak zvyšok si môžete pozrieť ešte tutu a tu, skrátka všadéé. 
Džááááu :)




















I think I might be evil


Veronika Obertová a Michaela Čopiková z OvéPictures

Naša krásna PR manažérka Zelenej Zebry Barbora Mlejová 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára