streda 10. apríla 2013

Life without spotted socks. That´s a crazy talk.

Ja som naozaj neplánovala ísť znovu čierna! Naozaj, naozaj, naozaj nie! KONEČNE mám kabelku, kde sa mi zmestí celý svet. Až mi je do smiechu z tej "veľkej" čiernej kabelky, ktorú som si kúpila naposledy. 
Dnes bolo tááákto superky, bola som na kávičke v Antikvariáte Pod vŕškom, kam som sa chystala 157 rokov a teraz viem prečo. Je tam úžasne! Juj, už nech som tam znova. Potom nasledovala fajnová akcoška v Trafačke, tentokrát druhé pokračovanie projektu Zelenej Zebry: Ako som začal(a) s Dajanou Rodriguez (už len meno nebezpečné, čooooo?) Inak fotky z toho prvého nájdete tu.
Dajana tvorí krásne čelenky, kabelky, brošne, maľované tričká, kozmetické taštičky, puzdrá na mobil...Mne sa najviac páčila brošňa s veveričkou, no od-té-raz si šetrím na čelenku a tričko, pretože vyrába krasotinky i na objednávku. A aby sa ten deň nezdal byť AŽ TAK superky, tak treba povedať, že som si vyliala šalátovú zálievku do kabelky a na poštu som prišla neskoro, lebo som si myslela, že je štvrtok a ona bola že vraj streda. Kto to prečítal až sem dostáva bobríka vytrvalosti. Pňáu xo 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára