nedeľa 17. marca 2013

omnomnom víkend

Kto ste neboli túto sobotu v Trafačke, môžete ľutovaaaaať. Konal sa tam Trafovegabarter, ktorého prvotná organizácia a nápad skrsli v hlave Romany Kasalovej z Trafačky, v spoluorganizácii so Zelenou Zebrou.   Tento večer dopadol ú-spe-šne. Minimálne pre Tinu, ktorá si dala zo všetkého a highlity otočila niekoľkokrát. Bez výčitiek, veď všetko bolo zdravé (a chutné!) Tak napríklad tvarohový koláč, tekvicový koláč, špenátový koláč, ovsené tyčinky, špaldový chlebík, celozrnné krekry....ok nebudem pokračovať pochopili ste, že som jedák. Ako ste na tom vy? Zaujíma vás zdravá/vegetariánska/vegánska strava? Ja zlyhávam na niektorých mňamkách, ale inak ma takéto pokrmy dosť bavia. I variť i nakupovať, no najviac jesť!
Džaaaau :)










8 komentárov:

  1. najdokonalejšie fotky od najdokonalejšej :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. bolo super! treba sledovať Zelenú Zebru, donedávna som nevedela, že niekto má takúto snahu v Nitre :)

      Odstrániť
  3. Tinolína B porposím ťa o kontakt na teba ohľadom komentáru k tejto akcii, keďže uvádzaš trošku skreslené info.ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ospravedlnujem sa za vzniknute nedorozumenie, chybu som uz napravila aj mail som pisala hned ako Vas koment nabehol ale mobilom tak neviem ci prisiel :)

      Odstrániť