pondelok 11. marca 2013

Monday is a day like any other.





Cardigan F&F, jeans New Look, shoes House, T-shir H&M, bag gift :)
Čiže nejaká tá školička, nejaká tá kávička, nejaké tie nadávky, fotečky, smiechotky, plačlivá sebakritika a preberanie potenciálnych (tj neexistujúcich) milencov.V poslednej dobe sa mi nechce rozprávať. Lebo, že oné, nemám múdru jedinú myšlienku v makovici. A nič v nej nedáva zmysel, len zbytočnosti mi napadajú. Ale zato vymením trojky za nulky. Zn.: zavadzajú.
Džaaaaau :)

4 komentáre:

  1. Darujem 10kg, zn. súrne!

    btw. si najkrajšia ako si, pusa.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyměňovat se nic nebude...mám taky trojky a navíc mi zatím nezavadzajú :-D. Ale jak tak na tebe koukám, říkám si: to je prostě kočka s velkým K. ;-) Já mám přesně tenhle ležérní styl ráda, je to zkrátka sexy. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) mne zavadzajú, nehodia sa k zvyšku tela! :D

      Odstrániť