streda 20. februára 2013

Počas týchto dní sú nevyhnutnou súčasťou môjho outfitu hrubé svetre, dlhý, dlhý, dlhýýý pletený šál a kardigán. I keď by som radšej prijala balerínky a tričká, budem si musieť počkať. Dnes som bola od rána v meste, čiže som sa obliekla najpohodlnejšie ako to len šlo. Milým prekvapením bolo aké - také slniečko. Vyčerpaná som prišla domov takmer popamäti.  Nálada mi však neklesá, skôr naopak, keďže som predvčerom mala svoje prvé rande s miláčikom Zuz (láska cez internet!) a dnes sme náš vzťah spečatili fotením. Jej blog si môžete musíte (!!!) pozrieť tu. :) A teraz smer posteľ. Džaaaau :)

bodkované ponožky na dobrú náladu






milenci sa o nás bijú :)

4 komentáre:

  1. takze mam dve otazky.....
    1. kde je kupovany sveter?
    2. a kde je kupovana parka? ja ju zhanam uz 2 mesiace len vsade maju take velmi hrube zimne, nevies poradit?

    diky a inak sekne ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čoo ja chcem väčšie fotky všetky!
    prečo som ťa doteraz nikdy nanašla! tsaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juuuuuuu dakujem!:) lebo som začiatočník...a technický antitalent tiež chcem všetky fotky väčšie :D

      Odstrániť