utorok 26. februára 2013

Aaaaa dnes bol zas a znova super deň! Slniečko svietilo, (juchúúúú) a tak konečne aj v Nitre pešia zóna nezívala prázdnotou. Tipujem, že sa všetci opäť natlačia do obchodných centier, keď im teplučké lúče prestanú byť vzácne...Podvečer sme išli na vernisáž fotografky Jany Martiškovej do Gio Caffé, kam určite ešte zavítam. Super zážitok! Úžasná atmosféra. I fotografií i kaviarni. Cítila som sa tam ako ryba vo vode a domov som odchádzala s príjemným pocitom ľahkosti ako vždy keď vidím množstvo inšpirujúcich vecí a ľudí. Poznáte to?
Džaaaaau :)








7 komentárov:

  1. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.:)
    Lovely greets Nessa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Thank you so much for the follow.^^
    Follow you back on bloglovin and gfc.
    Lovely greets from germany

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéj, ja som až teraz našla tuto tento post :) To ma teší, že si sa bola pozrieť a dokonca si odtiaľ odchádzala s takými dobrými pocitmi, rada som, rada :) Ďakujem za milé slová!

    OdpovedaťOdstrániť